Bittersweet Much

Wednesday, June 06, 2012

Hi guise
Lagi sebulan aku akan join company yang selama ni duk bela aku belajar. To be honest, I'm not looking forward to waking up every morning at 6 and go to work 6days a week. Jiwa remaja duk nak study lagi. Tapi bila tengah study, macam tak sabar nak pegi keje, pegang duit sendiri.

Hari ni aku baru submit technical paper final year project aku. Lega gila dah lepas azab ni. Jap lagi nak focus setel Offshore Structure punya final assignment. Malam ni setel viva presentation punya slides. Gila cepat masa gerak sejak akhir-akhir ni..

In short aku just nak cakap, cherish the moment. tak kesah la tensen cane pun study ni. Dah nak abes belajar dah ni.. OMG....(aku nak sambung belajar lagi~~) Dan juga tahniah kepada rakan-rakan yang dah dapat kerja. Kawan-kawan yang belum dapat, sabar k? Kita tak tahu perancangan yang dah tersedia untuk kita.

aku suka tulis sendiri so that korang tau yang tulisan aku memang cam haram..hoho

Finally...

Last photo together with my classmates as undergraduates..
(Harvard Business School session with Dr. Khairulzan)


Adieu

Kalau suka, komen. Kalau tak suka, komen gak..Kalau taknak komen, nah! tekan benda alah kat bawah ni..Penat adik aku ejas kasik muncul.. .

No comments:

Post a Comment

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*