mainan kanak-kanak: ya, kami tidak normal!

Tuesday, January 11, 2011

tengah sedap aku duk baca profile Michael Ross *tak kenal?sila google tiba-tiba cik ferrari merengek..

"day, jom main mekap-mekap.."

aku stop baca article sambil cerna ayat cik ferrari baru jap tadi..main mekap? aik..biasanya aku yang ajak main mekap-mekap.tetiba lak budak ni.tak pikir panjang aku pun reply dengan nada bersahaja. semoga tak kantoi eksited nak main mekap-mekap. *korang tak tau ke aku suka main mekap-mekap ni?

" main mekap-mekap?ok..lepas mandi jap lagi la"

almaklumlah dua-dua pun hampeh belum nak mandi lagi walaupun azan dah bunyik dalam 5 minit yang lepas. aku sambung baca article Ross, cik ferrari sambung tengok Despicable Me.

tengok jam.
ish dah pukul 7.45. mandi belum, sembahyang maghrib apatah lagi.
cepat-cepat amik towel, masuk bilik air, mandi ala kadar.lepas sembahyang, tengok cik ferrari pun dah cam ura-ura nak pergi mandi. bagos.. itulah yang kita nak, ye tak?

sambil tunggu cik ferrari melangok lam bilik air, aku pun start la taip sikit intro post kali ni. dah panjang bebenor dah nampak gayanya.

ok..hasilnya..

-THE SEBELUMS-

ya..itu tangan aku..aku tidak malu akan kekontotan jemariku..


cik ferrari memang tak berapa sihat hari ni..



 -THE SELEPASS-

lentik betul mata mak nok..

bosar bonar bijik mato

overall, cik ferrari puas ati dengan mata alien beliau..aku pun puas ati boleh main conteng-conteng..tamat sudah kisah kali ni..

p/s: asal aku post pukul 2 pagi?sebab aku pergi enjoy dulu..hahaha

No comments:

Post a Comment

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*