muntah darah

Tuesday, October 12, 2010

tajuk entry yang tak de kena-mengena ngan topik hari ni..


hyep..
aku baru lam setengah jam balik dari game futsal hari ni..thanks guys..to be honest, mood tak elok sangat hari ni but can't complaint though..tengah main tadi happy la jugak kan..tapi bila dah sampai bilik mood aku down balik.

tapi tadi kan..masa bukak blog ni aku ternampaklah bloglist kat tepi entry aku tu..ok, bukan ternampak tapi memang sengaja tengok.kepada yang ada dalam list tu, percaya la entry korang sentiasa aku follow sebab aku seorang blog addict..(bukan addicter ok?tah sape la yang reka istilah tu..eish..bikin malu jak la)

back to the topic. tengah sedap scroll tengok list tu ternampak lak adik aku punya blog link timbul..uish..dah update blog..bagus ni..aku pun tett, tekan link tu..baca punya baca aku tergelak sorang..thank you so much to my sister yang dah berjaya buat aku hepi dengan sekerat entry yang besh..bagi aku laa..
kalau korang nak baca silakan.. belog hadek haku ..

tu je cerita aku di petang yang dah bertukar malam ni..peace out..

p/s: barang baru mestilah sayang-sayang, belek-belek sepanjang masa..barang lama ni tinggal-tinggalkan kat penjuru bilik..

2 comments:

  1. uhuhu.. terharu saya.. time kaseh..time kaseh..

    ReplyDelete
  2. mane tumpahnye kuah kalau x atas meja atau lantai..hihihi.. :)

    ReplyDelete

The way you comment is so telling...

Day,


Part time normal, most of the time comic enthusiast. Almost always borderline crazy. Still experimenting with comic blogging. An engineer with a vision to not be taken seriously. Everything you read on this blog doesn't represent my gender, religion or profession as a whole. Other name you might associate with me are Deaday, DayGoon, JaeminGoon and *cough* Mona *cough*